תפריט
פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק: מה כדאי לעסק שלי?

פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק: מה כדאי לעסק שלי?

מאמר מתוך קטגוריית: קידום אתרים

לא לכל עסק יש את תקציב עצום לביצוע קמפיין פרסום. בדיוק מסיבה כזו, פרסום באינטרנט נחשב לפרסום יעיל עם עלויות המאפשרות הרבה אופציות ודרכי פרסום נוחות לטובת העסק שלכם.

גוגל ופייסבוק נחשבות לחברות ענק השולטות בעולם הפרסום. פרסום בגוגל תופס נתח עצום מעוגת הפרסום ופייסבוק מיד לאחר מכן. אך כאשר אנחנו רוצים לעשות פרסום לעסק שלנו מה יהיה עדיף לנו לבחור? פרסום בגוגל או בפייסבוק? במאמר לפניכם נציג את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן וניתן לכם להחליט לבד מה עדיף לעסק שלכם.

יתרונות פרסום בגוגל

גוגל היא ענקית טכנולוגיה וענקית פרסום המפרסמת עסקים בכל הגדלים. גוגל מאפשרת חבילות שונות של פרסום לפי תקציבים המתאימים כמעט לכל סוג עסק.

  • כמות מחפשים: גוגל כחברה ענקית יכולה להבטיח שהקמפיין יגיע לכמות משתמשים עצומה (תלוי תקציב כמובן). טווח ההגעה של גוגל עומד על יותר מ- 2.6 מיליארד מחפשים. באחוזים זה נחשב ל- 90% מכלל המשתמשים באינטרנט. זהו יתרון עצום ומשמעותי מאד שיש בכל תהליך פרסום בגוגל ומשמש כנכס יציב.
  • אפשרויות הכוונה לקהל יעד ספציפי: יתרון נוסף הקיים בתהליך פרסום בגוגל הוא האפשרות לטרגט קהל יעד בצורה ספציפית מאד. גוגל מאפשר לטרגט לפי הסיווגים הבאים:
    מיקום – מדינה, אזור, עיר שבהם המשתמשים נמצאים בזמן החיפוש.
    דמוגרפיה – גיל, מגדר ומצב משפחתי.
    שפה – תלוי שפה של המשתמש.
    מכשיר – טלפון סלולרי, טאבלט, מחשב נייח / נייד.
    מילות חיפוש – לפי מילות החיפוש של המשתמש.
  • פרסום בסלולר: פרסום בגוגל מאפשר לטרגט את הגולש לפי המכשיר בו הוא משתמש בזמן החיפוש כך ניתן להגדיר תקציב פרסום למובייל, תקציב פרסום למחשב ובחירת תקציב לטאבלט.

יתרונות הפרסום בפייסבוק

תהליך פרסום בגוגל שונה לחלוטין מפרסום בפייסבוק. בעוד שתהליך פרסום בגוגל מוגבל רק לאתרי גוגל (GDN) כך גם פרסום בפייסבוק יופיע רק ברשת הפייסבוק ואתרים המשפים פעולה עם פייסבוק (Facebook Audience Network). בדומה לגוגל, גם פייסבוק נחשבת לענקית פרסום ורשת החברתית מבין המובילות בעולם. פייסבוק מאפשר שלל אפשרויות פרסום עם יתרונות ייחודיים לה.

  • חשיפה למשתמשים: פייסבוק היא רשת חברתית עם כמות עצומה של משתמשים. דבר זה מאפשר לפייסבוק להגיע ליותר מ- 1.5 מיליארד משתמשים פעילים אשר צופים ביותר ממיליארד דפים בחודש. באחוזים מדובר על כ- 44% מכלל המשתמשים באינטרנט.
  • טירגוט לפי קהלים מוגדרים: כולם יודעים שפייסבוק יודעת עלינו הכל, יש האומרים אפילו יותר מגוגל. הפרופיל שלנו בפייסבוק מספק לפייסבוק ולמפרסמים את כל המידע הנדרש כדי לשכלל את המסרים הפרסומיים. פייסבוק מאפשרת לטרגט לפי הסיווגים הבאים:

מיקום – הגשת פרסומות לפי מיקום המשתמש בפועל – עיר, מדינה, אזור וכדומה.
דמוגרפיה – כאמור פייסבוק יודעת עלינו הכל החל מגיל, מין, תחביבים ועוד.

Lookalike – טרגוט לקהלים דומים.

התנהגות ותחומי עניין – פייסבוק בודקת את הלייקים, התחביבים ועוד ולפי זה מגישה פרסומות

לסיכום

פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק – בפועל מדובר בשתי חברות ענק עם כוח בלתי מוגבל. שתי החברות מאפשרות חבילות שונות של פרסום כאשר לכל חברה יש את היתרונות הייחודיים לה. גוגל ידועה ביכולת שלה להגדיר מכירות ופייסבוק ידועה ביכולת שלה להגיש פרסומת באופן מדוייק כמעט ב- 100 אחוז. נסו לפרסם את העסק שלכם בשתי הפלטפורמות ולאחר מכן הישארו עם האחת שמביאה את התוצאות הטובות ביותר

chat
יש לך הודעה
נציג:
נציג:
נציג:
לחץ כאן
X